پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

     میلاد بابلسر: به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار، رییس دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه ی فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، دکتر سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد.

       متن پیام رییس دانشگاه مازندران بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

" ن و القلم و ما یسطرون "

       هفدهم مردادماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.

       درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرند.

       سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

       خبرنگار، خوب می‏داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد. او در قبال باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‏‏ای بیگانگان‏ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‏سازد.

       اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تبریک گفته، از خداوند باریتعالی برای این عزیزان و به ویژه خبرنگاران فعال در عرصه ی علم و فرهنگ و پژوهش، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دکتر سید خلاق میرنیا

رییس دانشگاه مازندران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.