پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

رییس سابق دانشگاه مازندران درگذشت

رییس سابق دانشگاه مازندران درگذشت

میلاد بابلسر : رییس سابق دانشگاه مازندران در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت .

  به گزارش " پایگاه خبری میلاد بابلسر" و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، حجت الاسلام دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی رییس سابق دانشگاه مازندران که مدتها با بیماری کلیوی مبارزه می کرد، در شامگاه دوشنبه(20 / شهریور ماه ) در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت .

       به همین مناسبت دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران در پیامی درگذشت مرحوم دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی را به خانواده ی محترم ایشان و جامعه ی دانشگاهیان کشور تسلیت گفت.

انالله و اناالیه راجعون

       ضایعه فقدان غم انگیز استاد گرانقدر و فرهیخته مرحوم مغفور دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی رییس سابق دانشگاه مازندران را به عموم دانشگاهیان عزیز و بویژه خانواده معظم آن مرحوم تسلیت می گویم. بی تردید درگذشت این استاد فرهیخته، جامعه علمی و دانشگاهی را عزادار کرده و در سوگ نشانده است. اینجانب درگذشت این استاد با اخلاق و گرانقدر را به خانواده داغدار ایشان، جامعه دانشگاهی سراسر کشور، استادان، فارغ‌التحصیلان، کارمندان، دانشجویان و همه جویندگان علم و دانش تسلیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن فقید سعید رحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان آن مرحوم، شکیبایی و صبوری مسالت می نمایم. سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران ./

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.