پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

راه اندازی وبگاه انجمن دانش آموختگان دانشگاه مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران خبر داد:

راه اندازی وبگاه انجمن دانش آموختگان دانشگاه مازندران

میلاد بابلسر : در سالروز ولادت باسعادت هفتمین امام شیعیان جهان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در گفت و گویی از راه اندازی وبگاه انجمن دانش آموختگان دانشگاه مازندران خبرداد.

در سالروز ولادت باسعادت هفتمین امام شیعیان جهان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در گفت و گویی از راه اندازی وبگاه انجمن دانش آموختگان دانشگاه مازندران خبرداد.

  به گزارش " پایگاه خبری میلاد بابلسر" و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حیدر جانعلی زاده افزود: این سامانه به یمن میلاد خجسته ی حضرت امام موسی کاظم(ع) راه اندازی شد و من در همین جا از همه ی همکاران عضو هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاه دعوت می کنم تا برای عضویت در انجمن دانش آموختگان دانشگاه مازندران اقدام کنند.

        معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در بخش دیگری از این گفت و گو، خطاب به اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاه مازندران، اظهار امیدواری کرد: امید است به حول و قوه ی الهی با عضویت همه ی شما عزیزان، اهداف مندرج در اساسنامه ی این انجمن به وجهی احسن دنبال شده و تحقق یابد و از قِبَلِ برکات این نهال خجسته، هرچه بیشتر دانشگاه، دانشگاهیان، جامعه و جهان بهرمند شوند.

       دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در خصوص چگونگی عضویت در انجمن مورد نظر افزود: همکاران و دانش آموختگان دانشگاه مازندران برای عضویت می توانند به وبگاه http://alumni.umz.ac.ir مراجعه کنند و براساس راهنمای عضویت، فرم عضویت را تکمیل نمایند:

      یادآور می شود: اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاه مازندران جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و پاسخ به پرسش های احتمالی با شماره 01135303270 آقای ایوب رمضانی(مسئول دبیرخانه انجمن) تماس حاصل نمایند./ 960621

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.