پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

گشایش یک مرکز بهداشت در مدرسه دکتر نوروزی بابلسر

به همت یک خیر نیک اندیش صورت گرفت:

گشایش یک مرکز بهداشت در مدرسه دکتر نوروزی بابلسر

پایگاه خبری میلاد بابلسر : مدیر آموزش و پرورش بابلسر گفت: یک خیر نیک اندیش تجهیزات خانه بهداشت را در مدرسه نمونه دولتی دکتر نوروزی بابلسر تامین کرد.

به گزارش " پایگاه خبری میلاد بابلسر " احمدرضا مهاجری نژادبا اعلام این خبر افزود: این خیر گمنام با هدف رشد و توسعه بهداشت در محیط علمی برای دانش آموزان با اهدای بیش از 20 نوع از اجناس و لوازم بهداشتی به ارزش مبلغ بیش از 75 میلیون ریال را به این مدرسه اهدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در ادامه  اظهار داشت : ترازو ، فشارسنج ، برد بینایی سنجی ، تخت بیمار و جعبه کمک های اولیه ،  از جمله موارد اهدایی این خیر نیک اندیش به این خانه بهداشت بوده است.

وی همچنین بیان داشت : در شهرستان بابلسر خیران زیادی حضور دارند که امیدواریم با همکاری آنها در حوزه مدارس ، شاهد رشد و شکوفایی و توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان باشیم.

 

 

 

سید مرتضی شفیعی شهردار بابلسرشد

سید مرتضی شفیعی شهردار بابلسرشد

پایگاه خبری میلاد بابلسر : طی حکمی از سوی استاندار مازندران، سید مرتضی شفیعی بعنوان شهردار بابلسر معرفی شد.

به گزارش " پایگاه خبری میلاد بابلسر" فرماندار بابلسر  در مراسم تودیع و معارفه شهردار بابلسر  در متل بانک ملی با بیان اینکه برای دست یابی به شهری توسعه یافته باید از دانش و تجربه مشاوران ،کارشناسان و نخبگان بهره مند شویم،عنوان کرد: یک شهردار کسی است که منتخب منتخبین مردم است و شورای شهر بر اساس شاخص‌هایی که مدنظر خود دارند یک فرد را به عنوان شهردار انتخاب می‌کنند.

سیدعلی اسد افزود: شهردار باید باور به مدیریت داشته باشد تا وظایف خود را به خوبی انجام دهد و برنامه‌ها و دیدگاههای قانونی شورای شهر را برای خدمت به شهر به کار ببندد در غیر اینصورت با چالش مواجه می‌شود.

فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه شهردار باید مدیریت توسعه‌ای داشته باشد،گفت: یک شهردار باید تفکر درآمد و توسعه پایدار داشته باشد چون در این صورت موفق خواهد بود. گفتنی است طی احکام جداگانه ای از سوی مقام عالی دولت در مازندران، سید مرتضی شفیعی به عنوان شهردار بابلسر، فرشاد اسدی به عنوان شهردار نور، موسی پسندی به عنوان شهردار عباس آباد، ابوالفضل سبک روح به عنوان شهردار سورک و سید حسین محموی به عنوان شهردار کیاسر منصوب شدند.960820

 

راه دسترسی مردم باقرتنگه به ساحل دریا بازگشایی شد

به اهتمام مدیریت دانشگاه مازندران

راه دسترسی مردم باقرتنگه به ساحل دریا بازگشایی شد

 

پایگاه خبری میلاد بابلسر : به اهتمام مدیریت دانشگاه مازندران راهدسترسی مردم روستای باقرتنگه بابلسربه ساحل دریای خزر بازگشایی شد

به گزارش "پایگاه خبری میلاد بابلسر " فرماندار بابلسر در مراسم بازگشایی راه دسترسی مردم باقرتنگه به ساحل دریا اظهار کرد:مردم باقرتنگه سالیان طولانی انتظار و توقع دسترسی به دریا را داشته اند وبا اقدام پسندیده دانشگاه مازندران ۲و نیم هکتار از اراضی آزاد شده و آرزوی دیرینه مردم این منطقه محقق شد.

سیدعلی اسد افزود : بازگشایی این مسیر با عرض ۱۶ الی ۲۰ متر بوده که علاوه بر دسترسی مردم باقرتنگه ، بخش اعظمی از ترافیک محلی این منطقه را کاهش داده است.

فرماندار بابلسر در خاتمه یادآور شد : روستای باقرتنگه با بیش از ۵هزار نفر جمعیت یکی از روستاهای بزرگ شهرستان بابلسر است که مردم این منطقه عمدتا در امورات مختلفی همچون کشاورزی و زراعت ، دامداری و در بخش صید پره فعال هستند.960822