پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

کیفیت و نظارت پروژه‌های بسیج سازندگی مورد انتظار است

معاون فرماندار بابلسر :

کیفیت و نظارت پروژه‌های بسیج سازندگی مورد انتظار است

پایگاه خبری میلاد بابلسر : معاون فرماندار بابلسر در جلسه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی بابلسر با تأکید بر کیفیت، نظارت و کنترل پروژه‌های بسیج سازندگی شهرستان گفت: با توجه به سقف اعتبارات، اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، غلامعلی رمضانپور در جلسه صبح امروز اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی شهرستان با اشاره به نزدیکی ایام اله دهه فجر انقلاب و نقش امام خمینی در رهبری نظام و ژیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام معتقد بود مردم باید در تمامی امور در اداره کشور مشارکت داشته باشند و بسیج سازندگی بر همین اساس تاسیس گردید.

وی به مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی نمودن پروژه‌های بسیج سازندگی در سطح شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد: نقش مدیران در ایجاد انگیزه آحاد مردم به منظور کیفیت‌بخشی به طر‌ح‌ها بسیار مهم و کلیدی است.

معاون فرماندار بابلسر بخشداران را نماینده مشارکت‌های مردمی در اجرای پرو‌ژه‌های بسیج سازندگی معرفی کرد و افزود: شناسایی دقیق پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی‌های اولیه و اولویت بندی آنان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

رمضانپور، سهم شهرستان بابلسر در اردوهای جهادی طرح هجرت سال 95 را تعداد 46 پروژه کوچک عنوان نمود و گفت: انتظار داریم با توجه به به سقف اعتبارات تعیین شده، اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام باشد و در این راستا کیفیت، نظارت و کنترل پروژه‌های بسیج سازندگی از سوی اعضای ستاد، بسیار ضروری است.

معاون فرماندار بابلسر در گزارش آماری به سهمیه هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی سال 1395 اشاره کرد و ادامه داد: ستاد شهرستان در نظر دارد تا با نیازسنجی‌های اولیه، نسبت به اجرای هر یک از طرح‌ها متناسب با سهم هر یک از ادارات اقدام نماید

 

شناسایی 46 پروژه در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندارن:

شناسایی 46 پروژه در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت

پایگاه خبری میلاد بابلسر : مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندارن در جلسه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی بابلسر از استحکام ساخت درونی نظام به عنوان مهمترین دغدغه رهبری نام برد و افزود: از سرجمع پروژه‌های مصوب استان، شناسایی 46 طرح در سال 95 در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی در جلسه صبح امروز اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با هدف اجرای سیاست‌های امام راحل(ره) و مسئولیت‌پذیری آحاد ملت تاسیس گردید و امام معتقد بود مردم باید در تمامی امور در اداره کشور مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: روحیه جهادی حاکم بر رفتار مسئولان نظام و آحاد مردم به عنوان یکی از ویژگی‌های نظام در تاسیس بسیج سازندگی محسوب می‌شود و در این میان ایجاد یک رابطه عاطفی میان ملت و دولت از اساس کار است.

نماینده استاندار در بسیج سازندگی استان مازندران از استحکام ساخت درونی نظام به عنوان مهمترین دغدغه رهبری نام برد و خاطر نشان کرد: رسیدن به این شاخص در کشور، مستلزم دخالت نمودن مردم در تمام امور است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی از خودباوری و روحیه سازندگی مردم به عنوان دو شاخص مهم در تقویت بنیان نظام و پایداری ملت در مقابل تهدیدهای دشمن نام برد و افزود: بسیج سازندگی با اثربخشی و بزرگنمایی طرح‌های کوچک و ارتباط بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم به دنبال ایجاد همدلی بیشتر در کشور می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندارن با اشاره به تعداد 1000 پروژه کوچک در قالب 1000 گروه جهادی، سهم کمیته عرصه‌یابی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر در اردوهای جهادی سال 95 را چهل و شش طرح عنوان نمود.

 

وی، خواستار شناسایی دقیق و عمیق مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی در سطح شهرستان شد و خاطر نشان کرد: منابع مالی اجرای این طرح‌ها از سه منبع نیروی انسانی متخصص، اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم تأمین خواهد شد.

 

 

بسیج، هنر مدیریت با کمبود منابع است

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر:

بسیج، هنر مدیریت با کمبود منابع است

پایگاه خبری میلاد بابلسر : فرمانده سپاه ناحیه بابلسر در جلسه بسیج سازندگی با اشاره به نقش مدیران شهرستان و روحیه جهادی آنان در محرومیت‌زدایی، گفت: بسیج، هنر مدیریت با کمبود منابع است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سرهنگ پاسدار حسین‌نژاد در جلسه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی شهرستان از بسیج به عنوان یک اعتبار دائمی برای مدیران نام برد و افزود: مدیران باید عمل‌گرا باشند و لازمه بسیج در دستگاه‌های اجرایی، داشتن روحیه جهادی و عملیاتی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بابلسر ادامه داد: عملکرد و معدل اقدامات یک مدیر در طول دوران مسئولیت وی، عامل اصلی در موفقیت محسوب می‌شود و داشتن روحیه جهادی در این مهم، ضروری است.

وی، مهمترین هدف مدیران از اجرای اردهای جهادی بسیج سازندگی را  محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: شناسایی دقیق و عمیق طرح‌ها و پروژه‌های بهسازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین‌نژاد خواستار مشارکت حداکثری مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای مطلوب اردوهای جهادی سال 95 شد و خاطر نشان کرد: بسیج، هنر مدیریت با کمبود منابع است.

 

افتتاح بخش اکوکاردیوگرافی درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی  صورت گرفت:

افتتاح بخش اکوکاردیوگرافی درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر

پایگاه خبری میلاد بابلسر : حسن ستایش, مدیر درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر نیز در مراسم افتتاحیه بخش‌های اکوکاردیوگرافی، تست قلب، نوار و نقشه مغزی و بخش‌های اداری درمانگاه باب الحوائج سپاه بابلسر با بیان اینکه ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور طلیعه آزادی و استقلال و جمهوری اسلامی است، افزود: این انقلاب دست‌آوردهای بی‌شماری برای میهن اسلامی ایران فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از دل جوانان انقلابی تشکیل شده و حسب رسالت خود که پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است، با بهره‌گیری از توان بسیج عمومی و روحیه جهادی در عرصه‌های نظامی و حفظ و حراست از مرز ها در دوران جنگ تحمیلی و بعد آن در عرصه های سازندگی و همچنین دستاوردهای آن پاسداری کرده است.

مدیر درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر با بیان اینکه نیروی مقاومت بسیج در عرصه بهداشت و درمان نیز بر اساس روحیه ایثار و جهاد برگرفته از تجربه 8  سال دفاع مقدس گاهم‌های قابل توجهی برداشته است، گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از خدمات درمان شهر در طول شبانه روز و تعطیلات انجام داده و در کنار وزارت بهداشت و درمان و شبکه بهداشت و درمان شهر به عنوان درمانگاه معین پزشک خانواده شهری در حال خدمات رسانی به همشهریان و مسافران است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 94 تاکنون بیش از دویست‌وهشتاد و دو هزار نفر به بخش‌های فعال درمانگاه مراجعه داشتند، افزود: در راستای افزایش آگاهی و توانایی مردم در مواجه با حوادث احتمالی و غیر مترقبه با همکاری هلال احمر شهرستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه  در موضوعات خود امدادی و دیگر امدادی کرده است./

تقویت فرهنگ انقلاب در بین دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر:

تقویت فرهنگ انقلاب در بین دانش آموزان

پایگاه خبری میلاد بابلسر : مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر نیز با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ایام‌الله مبارکه دهه فجر فرصتی مغتنم جهت ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و نشر ارزش‌ها، آرمان‌ها، اهداف و اندیشه ناب بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران برای نسل‌های کنونی و آینده انقلاب است.

وی با بیان اینکه اندیشه ناب امام راحل(ره) به عنوان الگویی بی بدیل برای تمام مردم کشورهای آزادی‌خواه جهان محسوب می‌شود، افزود: ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و امام شهدا در این برهه از تاریخ بشر به عنوان یکی از وظایف مهم هر ایرانی مسلمان به شمار می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی و آموزشی در جهت تعالی بخشی و کیفیت‌بخشی به نظام تعلیم و تربیت با بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری، گفت: مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت انسان‌هایی وارسته، متعهد و متخصص است.

مهاجری‌نژاد با اشاره به اینکه سیره ناب علمی و عملی امام راحل(ره) در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها، یک الگوی تمام عیار برای هدایت نسل‌های کنونی و آینده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش، معرفی ارزش های والای اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از اندیشه امام خمینی (ره) در مدارس و اماکن‌های علمی و آموزشی شهرستان است.