پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

بخشداران با ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد جدی کنند

فرماندار بابلسر:

بخشداران با ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد جدی کنند

پایگاه خبری میلاد بابلسر: فرماندار بابلسر گفت: بخشداران موظفند در چارچوب قانون و نظام به رفع مشکلات بخش پرداخته و با متخلفانی که اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز و یا تخلف در سطح بخش می‌کنند، برخورد جدی کنند.

 سید علی اسد در مراسم تودیع و معارفه بخشدار رودبست که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان امام علی (ع) بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه تغییر و تحول در دستگاه‌های دولتی امری عادی است، اظهار کرد: این تغییر و تحولات به دنبال ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه خدمات بهتر دولت به مردم اجرا می‌شود.

اسد با تاکید به تامین حقوق شهروندی، ارتقای خدمات شایسته به مردم و افزایش رضایت‌مندی در بین مردم، بیان کرد: رسیدن به این مهم جز با تلاش صادقانه محقق نمی‌شود.

وی با توجه به شعار سال تصریح کرد: بخشدار جدید رودبست با تکیه بر این اصل با تعامل و همکاری با امام جمعه، مردم و مسئولان بخش، خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با اشاره به ظرفیت این شهرستان در بخش کشاورزی، زراعی و گردشگری، عنوان کرد: با ایجاد توسعه و توانمندی روستاها زمینه اشتغال و درآمد پایدار را در سطح روستاها فراهم کنیم.

اسد تصریح کرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و فاصله گرفتن از اقتصاد تک محصولی (نفت) باید خود را به علم، دانش و تکنولوژی روز مجهز کنیم و به توسعه و ارتقای روستاها بپردازیم.

وی مشکل بیکاری به‌ویژه در بین جوانان تحصیل‌کرده را از مهم‌ترین مشکلات کشور، استان و شهرستان دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین راهکار برای برون‌رفت این مشکل، ورود بخش خصوصی و تقویت حضور سرمایه‌گذاران است.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه از حضور سرمایه‌گذاران در بخش استفاده شود، گفت: بخشداران موظفند در چارچوب قانون و نظام به رفع مشکلات بخش پرداخته و با متخلفانی که اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز و یا تخلف در سطح بخش می‌کنند، برخورد جدی کنند.940829

بخشدار رودبست بابلسر منصوب شد

با حکم استاندار مازندران

بخشدار رودبست بابلسر منصوب شد

پایگاه خبری میلاد بابلسر: با حکم استاندار مازندران احمد واثق‌نژاد به عنوان بخشدار جدید رودبست منصوب شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛با حکم استاندار مازندران احمد واثق‌نژاد به عنوان بخشدار جدید رودبست منصوب شد.

امام جمعه هادی‌شهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار  رودبست شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان امام علی (ع) بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه نوع حکومت ما جمهوری اسلامی است، گفت: در حکومت ما رای، رای مردم است و آنچه مردم می‌خواهند باید اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری با بیان اینکه مردم ما خواهان جمهوریت در چارچوب اسلام هستند، افزود: مسئولان در اجرای برنامه‌های خود از اصول و قوانین حکومت اسلامی پیروی کنند.

بخشدار سابق رودبست نیز با بیان اینکه از سال 88 در این جایگاه منصوب شدم، اظهار کرد: در دوران فعالیتم سعی کردم، تمام مشکلات را با کمک دهیاران، شوراها و مردم بخش حل کنم و منتظر اعتبارات دولتی نباشم.

علیرضا رحیمیان با اشاره به اینکه پیشنهاد پلیس ساختمانی در سطح روستاها برای نخستین‌بار از سوی بنده پیشنهاد داده شد، جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، ایجاد روشنایی در نقاط کور و حادثه‌خیز روستاها، تعریض جاده اجاکسر به رزکنار با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، آسفالت روستاهای بخش، لایروبی 300 هکتار آب‌بندان و اجرای پل دوم هادی‌شهر که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است را از مهم‌ترین اقدامات خود در این بخش دانست.

بخشدار جدید هادی‌شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم بتوانم فعالیت خود را به‌درستی انجام داده و برنامه‌های دولت را در بخش به خوبی اجرا کنم، اظهار کرد: از تمام ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و خیران برای توسعه بخش استفاده می‌کنم.

احمد واثق‌نژاد با تاکید به پرهیز از برخورد سلیقه‌ای، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع امری مهم است و باید توجه شود.

وی با بیان اینکه پیگیری اعتبارات عمرانی مورد توجه قرار گیرد، بر جلوگیری از تغیر کاربری اراضی و حفظ منافع ملی تاکید کرد. 940829

 

بخشدار جدید بخش مرکزی بابلسر منصوب شد

با حکم استاندار مازندران

بخشدار جدید بخش مرکزی بابلسر منصوب شد

پایگاه خبری میلاد بابلسر:با حکم استاندار مازندران علی‌اصغر قلی‌پور به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی بابلسر منصوب شد.

به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان بابلسر ؛ امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی که در مجتمع آموزشی کارکنان بانک کشاورزی بابلسر برگزار شد، با  حکمی از سوی ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران علی‌اصغر قلی‌پور به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی بابلسر انتخاب و از زحمات مسیب میررمضانی بخشدار سابق این شهرستان تقدیر شد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه تغییر، تحول و جابجایی در نظام جمهوری اسلامی ایران امری طبیعی است و این تغییر و جابجایی نشان ضعف یا توانمندی افراد نیست، گفت: هدف از این تغییر و تحولات استفاده از نگاه و ایده نو برای خدمت بهتر به مردم است.

سید علی اسد با اشاره به اقدامات دولت در دو سال گذشته به کسب موفقیت دولت در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: دولت با کسب این موفقیت توانست، دست دشمنان اسلام را که به ایجاد دنبال ایران‌هراسی در دنیا و آسیب به اقتصاد کشور بودند، کوتاه کند.

اسد با اعلام اینکه در حال حاضر تورم کاهش یافته و از 40 درصد به 14 درصد رسیده است، کاهش تورم در کشور را نشان از اقدامات خوب دولت دانست و بیان داشت: امید است راهکاری اندیشیده شود تا کشور از حالت رکود خارج شود تا شاهد رونق کسب و کار در کشور باشیم.

اسد با تاکید به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از قوانین دولت پیروی کرده و در جهت فراهم نمودن آسایش و رفاه شهروندان گام بردارند، به اقدامات اخیر دولت در بحث توجه به رفاه اجتماعی، بحث بیمه کشاورزی و عشایر اشاره کرد و ادامه داد: توجه به بحث رفاه اجتماعی و بحث بیمه کشاورزی و عشایر توسط دولت فرصت مغتنمی است که باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دولت به خاطر رفاه حال شهروندان و بهبود وضعیت اقتصادی مردم ،بخش اعظمی از بیمه را متحمل شده است، گفت: سهمیه شهرستان بابلسر در بحث برخورداری از بیمه روستایی و عشایری 15 هزار نفر جمعیت جامعه هدف بوده است که تاکنون حدود 2 هزار و 300 نفر مشمول برخورداری از این امر شدند و بنا داریم تا پایان سال نیز حدود 3 هزار نفر به این افراد اضافه می‌شوند.

اسد با بیان اینکه بخشدار جدید مرکزی این شهرستان در بخش‌های مختلف فعالیت داشته است، گفت: امید است با سرلوحه قراردادن قوانین نظام جمهوری اسلامی  و اجرای برنامه‌های دولت نماینده خوبی در بخش باشند.

بخشدار سابق بخش مرکزی بابلسر نیز اظهار کرد: در دوران فعالیتم همواره سعی کردم تمام تلاشم را در جهت خدمات صادقانه به مردم به کار ببرم.

مسیب میررمضانی با بیان اینکه  بیش از 111 ماه توفیق بخشداری در حوزه شهرستان را داشتم،گفت: خدمت به مردم برای من افتخار است و اگر در سطح روستاها اقداماتی در جهت عمران و آبادانی  انجام شد مرهون زحمات تلاش بی‌شائبه همه مدیران و اعضای شوراها و دهیاران بوده است.

وی با تاکید به اینکه بخشداران نباید درگیر حاشیه‌ها و مسائل سیاسی شوند و باید خود را مبرا از فعالیت سیاسی بدانند، تصریح کرد: اگر بخواهیم به ارکان نظام خدمت کنیم، باید به رسیدگی و حل مشکلات مردم بپردازیم.

میررمضانی برگزاری نشست مشورتی دهیاران، برگزاری کارگروه کشاورزی، جلوگیری از کاربری اراضی، برگزاری جلسات بهداشت و امنیت غذایی را از جمله برنامه‌های ماهانه بخشداری دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر،قرار است مسیب میر رمضانی در دفتر عمران فرمانداری بابلسر بکار گرفته شود.

 

 

پاسخی به یک یادداشت سایت شمال نیوز

پاسخی به یک یادداشت سایت شمال نیوز

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید......

پایگاه خبری میلاد بابلسر:

هفته گذشته یادداشتی روی خروجی سایت شمال نیوز قرار گرفت که درآن نویسنده مطلب به بهانه بارندگی های اخیر در برخی شهرهای مازندران .مدیر سخت کوش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش مازندران را به شدت مورد حمله قرار داده بود . یادداشت زیر پاسخی به آن مطلب است که یکی از فرهنگیان محترم مازنران در اختیارپایگاه خبری پانا مازندران باختری گذاشته است :

مطالعه خبر درج شده در پایگاه خبری تحلیلی شمال ایران (شمال نیوز) با تیتری که به صراحت می توان آن را ناشی از عدم آشنایی خبرنگار مربوطه با مبانی اصولی و حرفه‌ای مطبوعات و خبرگزاری ها دانست، بنده را به عنوان یکی از فعالین حوزه آموزش و پرورش در شوک فرو برد.

مستندات قانونی بسیاری در دست است تا بتوان به دوستان عزیزی که قلم را نه در باب نگارش و اطلاع‌رسانی بلکه تنها در جهت سوگیری شخصیتی استفاده می‌نمایند، نشان داد تا پیش از هر گونه قضاوت و پیش داوری، حقیقت واقعه را نشان دهند.

اگر به ماه‌های اخیر و حجم بالای پست‌ها و پیامک های اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل استان مازندارن در خصوص اعلام هر گونه تعطیلی مدارس در ایام بارندگی شدید، بیاندیشیم، مشاهده می کنیم حساسیت شخص مدیرکل و جناب آقای علیزاده در این موضوعات بسیار زیاد و قابل تقدیر بوده است.

اگر به اخبار هواشناسی استان مازندارن و زمان دقیق بارندگی و باد شدید صبح روز شنبه مورخ 94/08/23 نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که در زمان حرکت دانش آموزان به سمت مدرسه، اوج بارندگی انجام شده است.

ضمن اینکه باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهیم که تعطیلی مدارس با هماهنگی فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش و مسئول روابط عمومی هر شهرستان انجام می پذیرد.

لازم به یادآوری مجدد به همکار دلسوز فرهنگی است که صبح امروز نیز پیامکی از سوی روابط عمومی اداره کل استان و با درایت شخص آقای علیزاده به تمام روابط عمومی های استان ارسال گردید تا نسبت به اطلاع رسانی به موقع اقدام گردد. دور از انصاف است که در قرن 21 با وجود تمام تکنولوژی های روز دنیا، انتظار اطلاع رسانی ثانیه ها را آن هم در زمان ورود به مدرسه در مسیر راه را داشته باشیم.

استفاده از لفظ در قد و اندازه نبودن رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل، جای بسی تاسف وتأمل دارد.

اینجاست که باید گفت: مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید......

محمودرضا علیزاده با سابقه سال‌ها تجربه تخصصی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صنایع و معادن با کوله‌باری از اندیشه و تفکر پا به عرصه اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش مازندارن گذارده است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندارن از قویترین مدیریت در حوزه اطلاع رسانی کشور برخوردار است تا آنجا که کارنامه درخشان آن بر همگان مشهود است.

کسب رتبه دوم اطلاع رسانی در سال 92 در کشور

کسب رتبه دوم اطلاع رسانی در سال 93 در کشور

کسب رتبه اول و ممتاز در بین روابط عمومی های سطح کشور و رتبه برتر کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی در پروژه مهر سال 94 در ایران

امیدواریم دید برخی از دوستان و دلسوزان به آنانی که در جهت رشد و اعتلای آموزش و پرورش مازندارن گام های مؤثری برمی‌دارند، اصلاح گردد تا در آینده شاهد تقویت نظام تعلیم و تربیت استان در تمامی شاخه ها باشیم.

 

همه ی ما می بایست مطیع قانون باشیم و هرگز از خط قرمز عبور نکنیم

اولین نشست شورای دانشگاه با حضور سرپرست جدید

همه ی ما می بایست مطیع قانون باشیم و هرگز از خط قرمز عبور نکنیم

        پایگاه خبری میلاد بابلسر:سرپرست جدید دانشگاه مازندران در جلسه ی شورای دانشگاه ضمن اظهار خوشحالی از حضور مجدد خود در جمع دوستان گفت: بسیار خوشبختم که بعد از ده سال مجددا عمر به من این اجازه را داد که یک بار دیگر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم و این افتخار را دارم که هیچ وقت به نظام" نه " نگفتم و از خدا می خواهم که همچنان بتوانم درست عمل کنم و برای رضای خدا کار کنم و مسیر را به اشتباه نروم.

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیدخلاق میرنیا سرپرست جدید دانشگاه مازندران دکتر میرنیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه ی انتحاری اخیر در فرانسه که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان فرانسوی شد خاطرنشان کرد: در فرانسه به عنوان کشوری که سمبل دموکراسی جهان محسوب می شود، حمله ی تروریستی انتحاری انجام می شود که البته باعث تاسف است ولی آیا 110 هزار نفر از مردم سوریه که با همین شیوه کشته شدند، در افغانستان همین‌طور، در یمن همین طور و یا تعداد 400 هزار شهید در ایران اسلامی، آیا اینها مردم نیستند؟ این دست پخت خودشان است و دامن خودشان را گرفت و اکنون باید بفهمند که ما که قربانی اصلی حملات تروریستی هستیم، چه رنج هایی را از این بابت لمس کردیم؟

      سرپرست جدید دانشگاه مازندران با اشاره به این مطلب که آنان انسان نیستند و هیچ نشانی از انسانیت نبرده اند و فقط چهره ی بسیار انسانی از خود به نمایش می گذارند، افزود: استکبار جهانی با حمایت و پشتیبانی از تروریست ها و حملات ددمنشانه به مردم بی دفاع و مظلوم منطقه هیچ هدفی به جز چرخش مسایل اقتصادی ندارند.

       دکتر میرنیا در ادامه با اذعان به این که تا به امروز برای رسیدن به هیچ پستی با هیچ کسی رایزنی نکره ام، افزود: پست ها و مسئولیت ها را پله ای برای زندگی خود و هدفی برای خود تلقی نکنیم بلکه آن را فرصتی برای خدمت بدانیم.

       سرپرست دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم، تاکید کرد: همه ی ما می بایست مطیع قانون باشیم و اگر قانونی اشتباه است باید آن را اصلاح کنیم ولی هرگز از خط قرمز عبور نکنیم.

       دکتر میرنیا ادامه داد: ما می خواهیم به گونه ای عمل کنیم که بعد از یک سال بگوییم کارهای مهمی انجام دادیم و داریم علم را وارد صحنه ی زندگی مردم می کنیم و از طریق علم پول درمی آوریم و در تولید درآمد ملی نقش آفرینی می کنیم و دانشگاه مازندران اکنون در خصوص تزهای دکتری به گونه ای عمل می نماید که بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف کند.

       سرپرست دانشگاه مازندران با تاکید بر اینکه ما سربازان پیاده نظام مسلح نظام هستیم خاطرنشان کرد: باید خودمان را به سلاح علم مسلح کنیم و با اسلحه ی علم پیش برویم تا با فرمایش مقام معظم رهبری بتوانیم از کیان و نظام خود دفاع کنیم.

       دکتر میرنیا در پایان ضمن ابراز ارادت خود به سرپرست قبلی دانشگاه گفت: شما مثل آقای اصغری پیدا نخواهید کرد ایشان انسانی سلیم النفس هستند و در سلامت نفس دکتر اصغری هیچ بحثی نیست.