پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور توسط بسیج

آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور توسط بسیج

بابلسر : پایگاه خبری میلاد بابلسر

رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور با اشاره به ساخت ۲۰ هزار واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده کشور توسط بسیج گفت: ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زده توسط بسیج آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر، سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر جمعه 3 خرداد با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به  به ساخت ۲۰ هزار واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده کشور توسط بسیج اظهار کرد: احداث واحدهای مسکونی سیل‌زده  توسط بسیج آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه سیل اخیر در کشور سبب همگرایی بین مردم و مسؤولان شد، افزود: همان طور که به مردم قول داده بودیم آنها را رها نکرده و تا آخر کار در کنارشان  هستیم.

غیب‌پرور با تصریح بر اینکه حتی در ماه رمضان هم کار ساخت خانه‌ها توسط گروه‌های جهادی تعطیل نشد، ادامه داد: باتوجه به ارزیابی صورت گرفته روند بازسازی در مازندران به خوبی پیش می‌رود و تا کنون ۲۵۵ واحد مسکونی سیل‌زده در شهرستان سیمرغ  مرمت شد و  ۳۶۱ واحد نیز در دست احداث است که تا پایان مردادماه تکمیل و تحویل مردم داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور ماه رمضان امسال را با ماه رمضان‌های سال قبل متفاوت دانست و اظهار کرد: ماه رمضان امسال طعم نوع دوستی و مهرورزی دارد.

غیب پرور در پایان با اشاره به فعالیت مخلصانه گروه های جهادی در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: باید شکر خدا را به دلیل وجود مردم انقلابی و با انگیزه به جا آورد./980303

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.