پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان بابلسر

با حضورمدیرکل حفظ آثار مازندران برگزارشد:

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان بابلسر

 اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان بابلسر با حضورمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان بابلسر باحضور فرماندار شهرستان، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران و تعدادی از مسولان در محل فرمانداری شهرستان بابلسر برگزارشد

در این جلسه سیدعلی اسد با بیان اینکه دربرابر هجمه های دشمنان باید قویتر ظاهر شویم اظهار داشت ازهمه عزیزانی که نسل به نسل فرهنگ ایثار و شهادت را انتقال داده اند تشکر میکنم.

فرماندار بابلسر افزود: باید برنامه ریزی کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را برای همیشه زنده نگه داریم.

وی اضافه کرد:باید با بکارگیری ابزارهای نوین و متنوع در انتقال این فرهنگ غنی تلاش کنیم.960521

رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است و خبرنگاران در تنویر افکار عمومی نقش بسیار موثری دارند

رییس دانشگاه مازندران در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه :

رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است و خبرنگاران در تنویر افکار عمومی نقش بسیار موثری دارند

میلاد بابلسر: رییس دانشگاه مازندران در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه  گفت: رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است و خبرنگاران در تنویر افکار عمومی نقش بسیار موثری دارند

به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، هیات رییسه دانشگاه مازندران در نشست صمیمانه ای با خبرنگاران و اصحاب رسانه های گروهی، به ارایه گزارش عملکرد یک ساله دانشگاه پرداخت.

      بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست رییس دانشگاه مازندران با بیان این مطلب که رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است و خبرنگاران در تنویر افکار عمومی نقش بسیار موثری دارند، اظهار کرد: مردم بر اساس نوشته های خبرنگاران قضاوت می کنند و لازم است نویسنده های خبر در نگارش و انعکاس اخبار دقت کافی را داشته باشند.

      دکتر سیدخلاق میرنیا با اشاره به رویکرد 22 ماهه دانشگاه مازندران ادامه داد: تلاش برای کمی و کیفی کردن، تلاش برای توسعه کالبدی دانشگاه، اهتمام ویژه در بخش اخلاق، فرهنگ و سیاست تکریم اهالی فرهنگ و سیاست تقویت امید در فضای دانشگاه از جمله اقداماتی است در طی این دوره 22 ماهه در این دانشگاه حاصل شد.

     دکتر میرنیا با اشاره به این نکته که بودجه نویسی دانشگاه موجب نظم در امور مالی شد، تصریح کرد: این امر موجب شد تا در حالی که دانشگاه مازندران دارای 16 میلیارد بدهکاری بود در حال حاضر این بدهی پرداخت شد.

            وی همچنین گفت:50 درصد این پروژه‌ها از منابع دولتی و ۵۰ درصد از منابع دانشگاه تامین ‌می‌شود و پیگیر آن هستیم تا اعتبارات مربوط به دولت را هم جذب کنیم. در حال حاضر بخش اعظم این هزینه ها از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه انجام می پذیرد.

       دکتر میرنیا ادامه داد: در سال 95 مبلغ 18 میلیارد ریال و سال 96 مبلغ 20 میلیارد ریال صرف هزینه های پژوهشی و تحقیقاتی و هزینه خریداری تجهیزات آزمایشگاهی شد

       لازم به ذکر است که در بخش دوم این نشست، ریاست دانشگاه به همراه دکتر فاطمی معاون پژوهش و فناوری، دکتر حیدر جانعلیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی و منصور رمضان نژاد مدیر دانشجویی دانشگاه به سوالات خبرنگاران حاضر در این نشست پاسخ دادند.

       همچنین تجلیل از خبرنگاران به ویژه فعالان حوزه دانشگاهی، ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه مازندران، کاشت 17 اصله نهال به مناسبت 17 مرداد( روز خبرنگار ) در بوستان خبرنگاران، بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی با همراهی ریاست دانشگاه و توضیحات مدیر دفتر فنی و عمرانی و پذیرایی ناهار در سالن خوابگاه نواب دانشگاه را می‌توان از دیگر برنامه های جانبی مراسم روز خبرنگار در دانشگاه مازندران عنوان نمود./ 960521

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

     میلاد بابلسر: به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار، رییس دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه ی فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، دکتر سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد.

       متن پیام رییس دانشگاه مازندران بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

" ن و القلم و ما یسطرون "

       هفدهم مردادماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.

       درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرند.

       سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

       خبرنگار، خوب می‏داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد. او در قبال باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‏‏ای بیگانگان‏ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‏سازد.

       اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تبریک گفته، از خداوند باریتعالی برای این عزیزان و به ویژه خبرنگاران فعال در عرصه ی علم و فرهنگ و پژوهش، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دکتر سید خلاق میرنیا

رییس دانشگاه مازندران

ثبت نام دوازدهمین آزمون زبان انگلیسی (UMET) دانشگاه مازندران

ثبت نام دوازدهمین آزمون زبان انگلیسی (UMET) دانشگاه مازندران

  میلاد بابلسر: دوازدهمین آزمون زبان انگلیسی (UMET) دانشگاه مازندران شهریور ماه در بابلسر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر این آزمون بنا بر اعلام دانشگاه در صورتی برگزار خواهد شد که بیش از 50 نفر متقاضی داشته باشد. در صورت به حد نصاب نرسیدن متقاضیان، هزینه ی ثبت نام شان در نزد دانشگاه محفوظ خواهد ماند و در اولین آزمونی که برگزار خواهد شد، می توانند شرکت کنند. درهر حال، هزینه ی آزمون قابل برگشت نمی باشد.

   کلیه­ی مراحل ثبت نام، واریز وجه، صدور کارت ورود به جلسه و صدور کارنامه ار طریق سامانه­ی آزمون زبان به نشانی ذیل صورت می پذیرد: http://umet.umz.ac.ir/

  زمان ثبت نام: از ساعت 10  شنبه، 04 /06 /1396 تا ساعت 16 دو شنبه، 06 /06 /1396

  زمان صدور کارت: از 10 صبح سه شنبه، 07 /06 /1396 تا ساعت 7 صبح پنجشنبه، 09 /06 /1396

  زمان و مکان برگزاری آزمون: ساعت 9 صبح پنجشنبه، 09 /06 /1396 در بابلسر- پردیس دانشگاه مازندران- کتابخانه­ی مرکزی دانشگاه است

گفتنی است که این آزمون به طور اختصاصی توسط دانشگاه مازندران طراحی شده که در سطح استانداردهای آزمون های متعارف سطح کشور، هم­چون تولیمو و MSRT برگزار خواهد شد و شامل 100 سؤال از چهار مهارت: Grammar، Vocabulary، Reading و Cloze Test می باشد.

 

تمدید حکم مدیر گروه آموزشی علوم تربیتی دانشگاه مازندران

از سوی رییس دانشگاه مازندران صورت گرفت:

تمدید حکم مدیر گروه آموزشی علوم تربیتی دانشگاه مازندران

       میلاد بابلسر: حکم مدیریت دکتر حکیمه السادات شریف زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی از سوی رییس دانشگاه مازندران به مدت دو سال دیگر تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسرو به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر سید خلاق میرنیا ، طی حکمی مدیریت دکتر حکیمه السادات شریف زاده عضو هیات علمی و مدیر گروه آموزشی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی را به مدت دو سال دیگر تمدید نمود.

در متن این حکم آمده است: سرکار خانم دکتر حکیمه السادات شریف زاده عضو محترم هیات علمی دانشکده ی علوم انسانی و اجتماعی به استناد ماده ی 8 آیین نامه ی جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، به مدت دو سال مدیریت شما در گروه آموزشی علوم تربیتی تمدید می شود. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید./ عمرانی 960420