پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

دستگیری سارقان و عوامل آتش سوزی دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران:

دستگیری سارقان و عوامل آتش سوزی  دانشگاه مازندران

       پایگاه خبری میلاد بابلسر:سارقان و عوامل آتش سوزی اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران دستگیر شدند و بخش زیادی از اموال مسروقه به دانشگاه عودت داده شد.

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی وقوع آتش سوزی در ساختمان اداره پشتیبانی واقع در پردیس دانشگاه مازندران، از آنجا که این آتش سوزی، غیرعادی و مشکوک به نظر می رسید موضوع به نهادهای امنیتی ارجاع گردید و پیگیری های لازم از طریق مسئولان ذیربط با طرح شکایت در دادگستری انجام شد.

       بنا به گفته ی معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مازندران، با پیگیری های به عمل آمده از طرف دانشگاه مازندران و نهادهای مسئول امنیتی، ماموران محترم آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و الحمدالله موفق به شناسایی و دستگیری سارقان و عوامل آتش سوزی ساختمان مورد نظر شدند..

       دکتر نوذری با اشاره به این مطلب که متهمان، به سرقت و آتش سوزی اعتراف کردند، از استرداد بخشی از اقلام مسروقه خبر داد و خاطرنشان کرد: با شناسایی و دستگیری سارقان، بخشی از اقلام مسروقه که در منازل عوامل آتش سوزی جاسازی و مخفی شده بود نیز کشف و مسترد گردید.

       عضو هیات رییسه ی دانشگاه مازندران در پایان با بیان اینکه آتش سوزی می تواند منشا خسارات مالی و جانی فراوانی باشد از عموم همکاران دانشگاهی درخواست کرد تا اصول ایمنی را در تمام امور خود مراعات کنند تا انشاءالله شاهد آتش سوزی و هدر رفت منابع دانشگاه نباشیم.

        یادآور می گردد: ساختمان اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران ساعت 2 و 57 دقیقه صبح روز سه شنبه مورخه 30 تیرماه سال جاری دچار حریق شد و کاملا از بین رفت. طبق نظر کارشناسان، شواهد و قرائن بر مبهم بودن و احتمال مشکوک بودن این آتش‌سوزی دلالت داشت که اکنون با دستگیری عوامل این آتش سوزی، صحت این موضوع مشخص شده است.940818

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.