پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

همه ی ما می بایست مطیع قانون باشیم و هرگز از خط قرمز عبور نکنیم

اولین نشست شورای دانشگاه با حضور سرپرست جدید

همه ی ما می بایست مطیع قانون باشیم و هرگز از خط قرمز عبور نکنیم

        پایگاه خبری میلاد بابلسر:سرپرست جدید دانشگاه مازندران در جلسه ی شورای دانشگاه ضمن اظهار خوشحالی از حضور مجدد خود در جمع دوستان گفت: بسیار خوشبختم که بعد از ده سال مجددا عمر به من این اجازه را داد که یک بار دیگر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم و این افتخار را دارم که هیچ وقت به نظام" نه " نگفتم و از خدا می خواهم که همچنان بتوانم درست عمل کنم و برای رضای خدا کار کنم و مسیر را به اشتباه نروم.

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیدخلاق میرنیا سرپرست جدید دانشگاه مازندران دکتر میرنیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه ی انتحاری اخیر در فرانسه که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان فرانسوی شد خاطرنشان کرد: در فرانسه به عنوان کشوری که سمبل دموکراسی جهان محسوب می شود، حمله ی تروریستی انتحاری انجام می شود که البته باعث تاسف است ولی آیا 110 هزار نفر از مردم سوریه که با همین شیوه کشته شدند، در افغانستان همین‌طور، در یمن همین طور و یا تعداد 400 هزار شهید در ایران اسلامی، آیا اینها مردم نیستند؟ این دست پخت خودشان است و دامن خودشان را گرفت و اکنون باید بفهمند که ما که قربانی اصلی حملات تروریستی هستیم، چه رنج هایی را از این بابت لمس کردیم؟

      سرپرست جدید دانشگاه مازندران با اشاره به این مطلب که آنان انسان نیستند و هیچ نشانی از انسانیت نبرده اند و فقط چهره ی بسیار انسانی از خود به نمایش می گذارند، افزود: استکبار جهانی با حمایت و پشتیبانی از تروریست ها و حملات ددمنشانه به مردم بی دفاع و مظلوم منطقه هیچ هدفی به جز چرخش مسایل اقتصادی ندارند.

       دکتر میرنیا در ادامه با اذعان به این که تا به امروز برای رسیدن به هیچ پستی با هیچ کسی رایزنی نکره ام، افزود: پست ها و مسئولیت ها را پله ای برای زندگی خود و هدفی برای خود تلقی نکنیم بلکه آن را فرصتی برای خدمت بدانیم.

       سرپرست دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم، تاکید کرد: همه ی ما می بایست مطیع قانون باشیم و اگر قانونی اشتباه است باید آن را اصلاح کنیم ولی هرگز از خط قرمز عبور نکنیم.

       دکتر میرنیا ادامه داد: ما می خواهیم به گونه ای عمل کنیم که بعد از یک سال بگوییم کارهای مهمی انجام دادیم و داریم علم را وارد صحنه ی زندگی مردم می کنیم و از طریق علم پول درمی آوریم و در تولید درآمد ملی نقش آفرینی می کنیم و دانشگاه مازندران اکنون در خصوص تزهای دکتری به گونه ای عمل می نماید که بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف کند.

       سرپرست دانشگاه مازندران با تاکید بر اینکه ما سربازان پیاده نظام مسلح نظام هستیم خاطرنشان کرد: باید خودمان را به سلاح علم مسلح کنیم و با اسلحه ی علم پیش برویم تا با فرمایش مقام معظم رهبری بتوانیم از کیان و نظام خود دفاع کنیم.

       دکتر میرنیا در پایان ضمن ابراز ارادت خود به سرپرست قبلی دانشگاه گفت: شما مثل آقای اصغری پیدا نخواهید کرد ایشان انسانی سلیم النفس هستند و در سلامت نفس دکتر اصغری هیچ بحثی نیست.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.