پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پاسخی به یک یادداشت سایت شمال نیوز

پاسخی به یک یادداشت سایت شمال نیوز

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید......

پایگاه خبری میلاد بابلسر:

هفته گذشته یادداشتی روی خروجی سایت شمال نیوز قرار گرفت که درآن نویسنده مطلب به بهانه بارندگی های اخیر در برخی شهرهای مازندران .مدیر سخت کوش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش مازندران را به شدت مورد حمله قرار داده بود . یادداشت زیر پاسخی به آن مطلب است که یکی از فرهنگیان محترم مازنران در اختیارپایگاه خبری پانا مازندران باختری گذاشته است :

مطالعه خبر درج شده در پایگاه خبری تحلیلی شمال ایران (شمال نیوز) با تیتری که به صراحت می توان آن را ناشی از عدم آشنایی خبرنگار مربوطه با مبانی اصولی و حرفه‌ای مطبوعات و خبرگزاری ها دانست، بنده را به عنوان یکی از فعالین حوزه آموزش و پرورش در شوک فرو برد.

مستندات قانونی بسیاری در دست است تا بتوان به دوستان عزیزی که قلم را نه در باب نگارش و اطلاع‌رسانی بلکه تنها در جهت سوگیری شخصیتی استفاده می‌نمایند، نشان داد تا پیش از هر گونه قضاوت و پیش داوری، حقیقت واقعه را نشان دهند.

اگر به ماه‌های اخیر و حجم بالای پست‌ها و پیامک های اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل استان مازندارن در خصوص اعلام هر گونه تعطیلی مدارس در ایام بارندگی شدید، بیاندیشیم، مشاهده می کنیم حساسیت شخص مدیرکل و جناب آقای علیزاده در این موضوعات بسیار زیاد و قابل تقدیر بوده است.

اگر به اخبار هواشناسی استان مازندارن و زمان دقیق بارندگی و باد شدید صبح روز شنبه مورخ 94/08/23 نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که در زمان حرکت دانش آموزان به سمت مدرسه، اوج بارندگی انجام شده است.

ضمن اینکه باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهیم که تعطیلی مدارس با هماهنگی فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش و مسئول روابط عمومی هر شهرستان انجام می پذیرد.

لازم به یادآوری مجدد به همکار دلسوز فرهنگی است که صبح امروز نیز پیامکی از سوی روابط عمومی اداره کل استان و با درایت شخص آقای علیزاده به تمام روابط عمومی های استان ارسال گردید تا نسبت به اطلاع رسانی به موقع اقدام گردد. دور از انصاف است که در قرن 21 با وجود تمام تکنولوژی های روز دنیا، انتظار اطلاع رسانی ثانیه ها را آن هم در زمان ورود به مدرسه در مسیر راه را داشته باشیم.

استفاده از لفظ در قد و اندازه نبودن رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل، جای بسی تاسف وتأمل دارد.

اینجاست که باید گفت: مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید......

محمودرضا علیزاده با سابقه سال‌ها تجربه تخصصی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صنایع و معادن با کوله‌باری از اندیشه و تفکر پا به عرصه اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش مازندارن گذارده است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندارن از قویترین مدیریت در حوزه اطلاع رسانی کشور برخوردار است تا آنجا که کارنامه درخشان آن بر همگان مشهود است.

کسب رتبه دوم اطلاع رسانی در سال 92 در کشور

کسب رتبه دوم اطلاع رسانی در سال 93 در کشور

کسب رتبه اول و ممتاز در بین روابط عمومی های سطح کشور و رتبه برتر کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی در پروژه مهر سال 94 در ایران

امیدواریم دید برخی از دوستان و دلسوزان به آنانی که در جهت رشد و اعتلای آموزش و پرورش مازندارن گام های مؤثری برمی‌دارند، اصلاح گردد تا در آینده شاهد تقویت نظام تعلیم و تربیت استان در تمامی شاخه ها باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.