پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

بخشدار رودبست بابلسر منصوب شد

با حکم استاندار مازندران

بخشدار رودبست بابلسر منصوب شد

پایگاه خبری میلاد بابلسر: با حکم استاندار مازندران احمد واثق‌نژاد به عنوان بخشدار جدید رودبست منصوب شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛با حکم استاندار مازندران احمد واثق‌نژاد به عنوان بخشدار جدید رودبست منصوب شد.

امام جمعه هادی‌شهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار  رودبست شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان امام علی (ع) بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه نوع حکومت ما جمهوری اسلامی است، گفت: در حکومت ما رای، رای مردم است و آنچه مردم می‌خواهند باید اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری با بیان اینکه مردم ما خواهان جمهوریت در چارچوب اسلام هستند، افزود: مسئولان در اجرای برنامه‌های خود از اصول و قوانین حکومت اسلامی پیروی کنند.

بخشدار سابق رودبست نیز با بیان اینکه از سال 88 در این جایگاه منصوب شدم، اظهار کرد: در دوران فعالیتم سعی کردم، تمام مشکلات را با کمک دهیاران، شوراها و مردم بخش حل کنم و منتظر اعتبارات دولتی نباشم.

علیرضا رحیمیان با اشاره به اینکه پیشنهاد پلیس ساختمانی در سطح روستاها برای نخستین‌بار از سوی بنده پیشنهاد داده شد، جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، ایجاد روشنایی در نقاط کور و حادثه‌خیز روستاها، تعریض جاده اجاکسر به رزکنار با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، آسفالت روستاهای بخش، لایروبی 300 هکتار آب‌بندان و اجرای پل دوم هادی‌شهر که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است را از مهم‌ترین اقدامات خود در این بخش دانست.

بخشدار جدید هادی‌شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم بتوانم فعالیت خود را به‌درستی انجام داده و برنامه‌های دولت را در بخش به خوبی اجرا کنم، اظهار کرد: از تمام ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و خیران برای توسعه بخش استفاده می‌کنم.

احمد واثق‌نژاد با تاکید به پرهیز از برخورد سلیقه‌ای، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع امری مهم است و باید توجه شود.

وی با بیان اینکه پیگیری اعتبارات عمرانی مورد توجه قرار گیرد، بر جلوگیری از تغیر کاربری اراضی و حفظ منافع ملی تاکید کرد. 940829

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.