پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

تائید صلاحیت 17 داوطلب از سوی هیات اجرایی

کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار:

تائید صلاحیت 17 داوطلب از سوی هیات اجرایی

پایگاه خبری میلاد بابلسر : از میان 27 داوطلب ثبت‌نام شده در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، صلاحیت 17 نفر توسط هیات اجرایی احراز گردید.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، هیات اجرایی پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی پرونده 27 داوطلب ثبت‌نام شده، صلاحیت 17 نفر را تأیید نمود.

مسئول کیمته اطلاع‌رسانی گفت: هیات اجرایی، احراز صلاحیت 18 داوطلب را اعلام نمود که با انصراف یک از داوطلبان، این آمار به عدد 17 رسید.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، 9 داوطلبی که صلاحیت آنان احراز نگردید، 4 روز فرصت دارند تا با طرح اعتراض به هیات نظارت استان، نسبت به تکمیل و رفع شبهات پرونده خود اقدام نمایند.

کمیته اطلاع‌رسانی همچنین اشاره داشت: هیات نظارت استان نیز پس از طرح اعتراض از سوی داوطلبان، نسبت به بررسی موضوع در جهت تأیید و یا احتمال عدم تأیید مجدد در صلاحیت آنان نظر کارشناسی خود را اعلام می‌دارد.

این اطلاعیه در ادامه اعلام می‌دارد: تا دهه سوم بهمن ماه، پس از بررسی پرونده داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت نظارت استان تهران و شورای نگهبان، لیست نهایی داوطلبان هر حوزه انتخابیه به وزارت کشور اعلام می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.