پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

بهنمیرظرفیت منطقه گردشگری سلامت را دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشگی مازندران:

بهنمیرظرفیت منطقه گردشگری سلامت را دارد

پایگاه خبری میلاد بابلسر: دکتر جانبابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:سواحل بهنمیر می تواند ظرفیت و پتانسیل منطقه گردشگری سلامت را داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛با حضور دکتر قاسم جانبابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی،سید علی اسد فرماندار شهرستان بابلسر از مرکز بهداشتی درمانی عربخیل بازدید و روند عملیات اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.

مرکز بهداشتی درمانی عربخیل از فروردین سال 1393 کلنگ آن زده شد و پیش بینی می شود تا قبل از پایان سالجاری به اتمام و بهره برداری قرار گیرد.

این پروژه با 130میلیون تومان مشارکت مردمی  جمعاً حدود 400میلیون تومان برآورد اعتباری آن می باشد.

در ادامه این بازدید مقداد نجف نژاد در جلسه ای که با حضور شورای اسلامی شهر بهنمیر در شهرداری این شهر برگزار شد ضمن تقدیر از دکتر جان بابایی در پیگیری و ارتقاءسلامت شهرستان اظهار داشت:خدمات و وضعیت درمانگاه بهنمیرفراتر از یک بخش است و پاسخگوی نیاز های اولیه مردم نمی باشد.

وی به سواحل بکر بهنمیر اشاره کرد و افزود:یک صد هکتار زمین در بخش ساحلی بهنمیر در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که موجب رونق اقتصادی و افزایش گردشگری در این بخش می شود.

در ادامه دکتر جانبابایی با اظهار اینکه یک دستگاه آمبولانس برای 115 بهنمیر تا پایان سال اختصاص می یابد افزود:نیاز های اصلی مردم در بخش بهنمیر تخصصی است  ودرمانگاه بهنمیر بتدریج به کلینیک ویژه تخصصی تبدیل خواهد شد.

رییس علوم پزشکی مازندران تصریح کرد:بیشترین اعتراض مردم در بخش بهداشت و درمان از خدمات سرپایی است  که با ارایه خدمات تخصصی موجب افزایش رضایتمندی در مردم می شود.

این مسئول عنوان کرد:خدمات تخصصی در چهار بخش ،اطفال،داخلی،قلب و زنان  از هفته آینده در درمانگاه بهنمیر شروع بکار خواهد کرد و به تدریج تبدیل به کلینیک ویژه تخصصی می شود.

دکتر جانبابایی در پایان با بیان اینکه 6 استان بعنوان گردشگری سلامت در کشور تعیین شده اند اذعان داشت:سواحل بهنمیر می تواند ظرفیت و پتانسیل منطقه گردشگری سلامت را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.