پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

شناسایی 46 پروژه در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندارن:

شناسایی 46 پروژه در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت

پایگاه خبری میلاد بابلسر : مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندارن در جلسه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی بابلسر از استحکام ساخت درونی نظام به عنوان مهمترین دغدغه رهبری نام برد و افزود: از سرجمع پروژه‌های مصوب استان، شناسایی 46 طرح در سال 95 در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی در جلسه صبح امروز اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با هدف اجرای سیاست‌های امام راحل(ره) و مسئولیت‌پذیری آحاد ملت تاسیس گردید و امام معتقد بود مردم باید در تمامی امور در اداره کشور مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: روحیه جهادی حاکم بر رفتار مسئولان نظام و آحاد مردم به عنوان یکی از ویژگی‌های نظام در تاسیس بسیج سازندگی محسوب می‌شود و در این میان ایجاد یک رابطه عاطفی میان ملت و دولت از اساس کار است.

نماینده استاندار در بسیج سازندگی استان مازندران از استحکام ساخت درونی نظام به عنوان مهمترین دغدغه رهبری نام برد و خاطر نشان کرد: رسیدن به این شاخص در کشور، مستلزم دخالت نمودن مردم در تمام امور است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی از خودباوری و روحیه سازندگی مردم به عنوان دو شاخص مهم در تقویت بنیان نظام و پایداری ملت در مقابل تهدیدهای دشمن نام برد و افزود: بسیج سازندگی با اثربخشی و بزرگنمایی طرح‌های کوچک و ارتباط بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم به دنبال ایجاد همدلی بیشتر در کشور می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندارن با اشاره به تعداد 1000 پروژه کوچک در قالب 1000 گروه جهادی، سهم کمیته عرصه‌یابی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر در اردوهای جهادی سال 95 را چهل و شش طرح عنوان نمود.

 

وی، خواستار شناسایی دقیق و عمیق مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی در سطح شهرستان شد و خاطر نشان کرد: منابع مالی اجرای این طرح‌ها از سه منبع نیروی انسانی متخصص، اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم تأمین خواهد شد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.