پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

کیفیت و نظارت پروژه‌های بسیج سازندگی مورد انتظار است

معاون فرماندار بابلسر :

کیفیت و نظارت پروژه‌های بسیج سازندگی مورد انتظار است

پایگاه خبری میلاد بابلسر : معاون فرماندار بابلسر در جلسه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی بابلسر با تأکید بر کیفیت، نظارت و کنترل پروژه‌های بسیج سازندگی شهرستان گفت: با توجه به سقف اعتبارات، اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، غلامعلی رمضانپور در جلسه صبح امروز اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی شهرستان با اشاره به نزدیکی ایام اله دهه فجر انقلاب و نقش امام خمینی در رهبری نظام و ژیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام معتقد بود مردم باید در تمامی امور در اداره کشور مشارکت داشته باشند و بسیج سازندگی بر همین اساس تاسیس گردید.

وی به مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی نمودن پروژه‌های بسیج سازندگی در سطح شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد: نقش مدیران در ایجاد انگیزه آحاد مردم به منظور کیفیت‌بخشی به طر‌ح‌ها بسیار مهم و کلیدی است.

معاون فرماندار بابلسر بخشداران را نماینده مشارکت‌های مردمی در اجرای پرو‌ژه‌های بسیج سازندگی معرفی کرد و افزود: شناسایی دقیق پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی‌های اولیه و اولویت بندی آنان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

رمضانپور، سهم شهرستان بابلسر در اردوهای جهادی طرح هجرت سال 95 را تعداد 46 پروژه کوچک عنوان نمود و گفت: انتظار داریم با توجه به به سقف اعتبارات تعیین شده، اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام باشد و در این راستا کیفیت، نظارت و کنترل پروژه‌های بسیج سازندگی از سوی اعضای ستاد، بسیار ضروری است.

معاون فرماندار بابلسر در گزارش آماری به سهمیه هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی سال 1395 اشاره کرد و ادامه داد: ستاد شهرستان در نظر دارد تا با نیازسنجی‌های اولیه، نسبت به اجرای هر یک از طرح‌ها متناسب با سهم هر یک از ادارات اقدام نماید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.