پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

لزوم تامین سوخت کشاورزی در بابلسر

فرماندار بابلسر تأکید کرد :

لزوم تامین سوخت کشاورزی در بابلسر

پایگاه خبری میلاد بابلسر :  فرماندار بابلسر گفت: تامین سوخت کشاورزی و حمایت از کشاورزان این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سید علی اسد در جلسه قاچاق کالا و ارز که با حضور علی پیر فلک دبیر کمیسیون نظارت، پیگیری و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران،طالبی مدیر عامل شرکت فرآورده های نفتی استان و عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد با اشاره به ورود برخی کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد به کشور، اظهار کرد: جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق که در ضروری است و اگر نتوانیم از ورود این کالاها جلوگیری کنیم، شاهد خسارات جبران‌ناپذیری در بخش اقتصاد خواهیم بود.

وی با تأکید به تقویت سرمایه‌گذاری و تولیدات داخلی، تصریح کرد: پدیده مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پدیده‌ای گسترده بوده و نیاز به کار گروهی و حمایت همه مسؤولان دارد.

فرماندار بابلسر به تامین سوخت کشاورزی و حمایت از کشاورزان تأکید کرد و افزود: در صورت تأمین نکردن سوخت مورد نیاز کشاورزان امکان تولید و کشاورزی از آنها گرفته می‌شود که نیاز است مسؤولان مربوطه نسبت به تامین سوخت مورد نیاز اقدام کنند.

اسد با اشاره به اینکه براساس قانون، سوخت به کشاورزانی که مجوز چاه‌های کشاورزی ندارند تعلق نمی‌گیرد، گفت: در منطقه اوجاکسر و بخشی از مناطق روستایی بابلسر به‌دلیل نزدیکی به دریا امکان حفر چاه وجود ندارد و باید راهکاری اندیشیده شود تا کشاورزان این منطقه که از انهار و برکه ها برای تامین آب زراعی  استفاده می کنند بتوانند، سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.