پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

ازخبرنگاران و پیشکسوتان رسانه و مطبوعات شهرستان بابلسر تقدیرشد

با حضور جمع زیادی از مدیران ومسئولان :

ازخبرنگاران و پیشکسوتان رسانه و مطبوعات شهرستان بابلسر تقدیرشد

پایگاه خبری میلاد بابلسر: مراسم تجلیل و تکریم از خبرنگاران شهرستان بابلسر با حضور جمع زیادی از مدیران، خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه و مطبوعات و خانواده های شان در سالن همایش مجتمع آموزشی رفاهی بانک کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در این مراسم، اظهار داشت: خبرنگاری شغلی بسیار ظریف و پرحساسیت بوده که افکار عمومی را شکل می دهد.

وی افزود: تاثیر دستگاه دیپلماسی رسانه ای بسیار زیاد بوده و هدایت افکار عمومی را رسانه ها بر عهده دارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تهاجم و شبیخون فرهنگی، گفت: رسانه ها نقش بسزایس در جلوگیری از بروز تزلزل مدیریتی و سیستمی در جامعه ایفا می کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه سرپل های لابی رسانه ای در اختیار صهیونیست ها قرار دارد، افزود: با الگوگیری از مکتب اسلام می توان بسیاری از توطئه ها و اهداف شوم دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه قدرت رسانه ای در دنیای امروز بسیار مهم است، تاکید کرد: خبرنگاران باید با انتشار اخلاق حرفه ای از ایجادفضای پوپولیستی رسانه ای در جامعه جلوگیری کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید بر تقویت روحیه امید، نشاط و همدلی در تولید و انتشار اخبار از سوی خبرنگاران و فعالان رسانه ای در جامعه، گفت: شهرستان بابلسر شهرستانی تاثیرگذار در کشور بوده و تداوم برگزاری این قبیل  جلسات سبب ارتقای روحیه خبرنگاران می شود.

مصطفی مهربانی نماینده صنف خبرنگاران و روزنامه نگاران در شهرستان بابلسر نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار، اظهار داشت: عدم برخورداری از بیمه درمانی مناسب به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های خبرنگاران و فعالان رسانه ای محسوب می شود.

وی افزود: توزیع آگهی های ثبتی به عنوان دومین دغدغه اصحاب رسانه و خبرنگاران بوده و انتظار می رود مدیران در جهت رفع این مشکلات گام بردارند

سید علی اسد  با بیان اینکه ارزش و جایگاه قلم در دین اسلام آنقدر والا و ارزشمند است اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم به قلم قسم یاد می کند  به همین دلیل تکریم از خبرنگاران و فعالان عرصه  رسانه ، تکریم  قلم و صاحبان آن به عنوان منادیان آگاهی و دانایی است.

وی افزود:ما معتقدیم در هر جامعه ای که صاحب اندیشه و قلم در صدر باشد مسیر ترقی و تعالی آن جامعه هموار می شود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه در شرایط امروز زندگی و ویژگیهای جامعه اطلاعاتی و ارتباطی همه ما برای فعالیت و زندگی بهتر به دریافت اطلاعات و اخبار نیاز مبرم داریم اذعان داشت: برای حرکت در مسیر بهتر و حضور فعالتر در عرصه اجتماع و پرداختن آگاهانه به مسئولیت ها،  نیازمند آگاهی و دانایی هستیم که بخش اعظم این اطلاعات مورد نیاز ، از سوی خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه در اختیار جامعه قرار می گیرد.

اسد رسانه را در بالا بردن افزایش آگاهی ها  در جامعه موثر دانست و اظهار داشت:قطعاً یکی از وظایف مهم خبرنگاران و رسانه های دلسوز و متعهد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه است که می توانند موجبات تحقق پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط را در عرصه های فرهنگی اجتماعی فراهم کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه خبرنگاران برای انجام رسالت خطیر و حساس خبرنگاری اخلاق رسانه ای را بعنوان اولین و مهمترین مسئله رعایت کنند گفت: حفظ حریم خصوصی افراد و ارزشهای جامعه در عرصه اطلاع رسانی و خبر رسانی اصول مهم این حرفه حساس است.

فرماندار بابلسر گفت:دولت تدبیر و امید انصافا قائل به رویکرد تعامل با رسانه ها  و بالا بردن آستانه تحمل در مواجه با رسانه ها ست و گسترش ارتباطات و تعامل رسانه ای در منطقه و جهان نیز از برنامه ها و رویکردهای دولت یازدهم است .

در پایان این مراسم از پیشکسوتان، فعالان و برترین های حوزه خبری شهرستان بابلسر در یک سال گذشته تجلیل و قدردانی شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.