پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

افزایش قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران


رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد

افزایش قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران

پایگاه خبری میلاد بابلسر: رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اعلام اینکه شاهد افزایش قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران هستیم، گفت: قیمت این محصول امروز در بازار مازندران به 2 هزار و 500 تومان رسیده است.

به گزارش میلاد بابلسر ، برف آذر ماه سال گذشته خسارت بسیاری زیادی به محصول مرکبات مازندران وارد کرد و به‌دلیل هیاهو در بازار محصولات سالم نیز با قیمت پایینی به فروش رفت؛ ولی می‌بینیم که میوه‌های وارداتی از جمله گلابی و سیب سبز با قیمت 30 هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنان میوه‌های خارجی در بازارها خودنمایی می‌کنند در حالی‌که مشخص نیست چگونه و با چه مجوزی وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: میوه‌هایی از جمله سیب سبز و گلابی جزو میوه‌های قاچاق و وارداتی محسوب می‌شوند و در میدان میوه و تره‌بار عرضه نمی‌شوند.

امیرحسین فخرآوران بیان کرد: امروز خیار با قیمت 3 هزار و 200 تومان و گوجه فرنگی3 هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: شاهد افزایش قیمت سیب‌زمینی در بازار مازندران هستیم و به 2 هزار و 500 تومان رسید که دلیل بالا رفتن بارندگی‌ها در منطقه جنوب است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب می‌شود.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.