پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

تجلیل از خادم فرهنگی - علمی و نخبه دانشگاه مازندران

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صورت گرفت:

تجلیل از خادم فرهنگی - علمی و نخبه دانشگاه مازندران

پایگاه خبری میلاد بابلسر: در راستای تجلیل از خادمان و نخبگان فرهنگی - علمی، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران و با حضور برخی استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه از استاد اندیشمند دکتر محمود شارع پور به دلیل کمک قابل ملاحظه و مستمر در اعتلای جایگاه فرهنگی و علمی دانشگاه مازندران، با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

        به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسرو به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، در ابتدای این مراسم که در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید، دکتر حیدر جانعلیزاده، یکی از راهبردهای اساسی خدمت در معاونت فرهنگی و اجتماعی را استراتژی احترام و سپاسگزاری از خادمان فرهنگی درون دانشگاهی عنوان و بر گسترش این فرهنگ تاکید کرد.

        دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، ضمن تشریح ضرورت های این گونه تجلیل ها، تکریم نخبگان فرهنگی را تکریم فرهنگ خدمت و احترام به انسایت دانست.

       معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن سپاسگزاری ویژه از دکتر شارع پور به دلیل برگزاری کارگاه فرهنگی آموزشی "انجمن های علمی دانشجویی: چالش ها و فرصت ها"، برای دبیران و مشاوران انجمن های علمی دانشجویی، به چند ویژگی تحسین برانگیز این استاد اشاره کرد و افزود: خیرخواهی، برخورداری از حس تعلق اجتماعی به دانشگاه و جامعه، بهره مندی از توان تحلیل علمی– فرهنگی قوی و مؤثر، اخلاقمندی و تواضع دکتر شارع پور افتخاری برای دانشگاه مازندران است.

       در ادامه، دکتر سعید راسخی مدیر پژوهشی دانشگاه از اهمیت مسایل فرهنگی و زیر بنا بودن فرهنگ مطالبی را بیان داشت.  وی راه حل کلیدی مسایل جامعه و من جمله مشکلات اقتصادی را در حل مساله فرهنگ دانست.

       کاظم ابراهیمی مشاور رییس و مسئول حوزه ریاست دانشگاه نیز از لزوم فرهنگ تقدیر در دانشگاه سخن گفت و مطالبی در خصوص جایگاه و نقش ممتاز استاد شارع پور در رشد و تعالی علمی – فرهنگی دانشگاه مازندران بیان کرد.

       دکتر امامعلی شعبانی مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران نیز در این مراسم از لزوم ابتنای کار فرهنگی بر عقل، اندیشه و خرد تاکید و از اساتید گروه علوم اجتماعی به طور اعم و استاد شارع پور بطور اخص به علت همکاری های مستمر و خستگی ناپذیر در تحقق برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تقدیر کرد.

       دکتر احمد رضایی مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه مازندران نیز ضمن بیان خاطراتی از دکتر شارع پور در عرصه جنگ و دفاع مقدس، بر اهمیت تجلیل از نخبگان دانشگاه تاکید نمود.

      احمد واعظی؛ دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی ضمن تشکر از دکتر شارع پور به جهت حمایت معنوی از انجمن های علمی، با بیان این موضوع که در ابتدا با حضور دکتر میرنیا و بعد از آن حضور دکتر جانعلی‌زاده و دکتر شعبانی و اکنون دکتر شارع پور، امید دوباره در دل انجمن های علمی دانشگاه بوجود آمده است.

      جلسه تقدیر در نهایت به صحبت دکتر شارع پور منتهی گردید که از رسالت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه و نقش ممتاز معاونت فرهنگی و اجتماعی در این راستا یاد کرد.

       عضو هیات علمی دانشگاه مازندران سپس از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درخواست کرد تا علاوه بر نقش حلقه واسط با جامعه، آسیب شناسی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در ابعاد و زمینه های مختلف را در دستور کار خود قرار دهد. ضمنا از دشواری ها و چالش های فعالیت در عرصه فرهنگی و اجتماعی مطالبی را بیان داشت. 960129

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.