پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

63 بنیاد خیرین در دانشگاه های کشور فعالیت دارند

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری :

63 بنیاد خیرین در دانشگاه های کشور فعالیت دارند

 پایگاه خبری میلاد بابلسر:  معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه مازندران گفت: خوشبختانه دراین دوره ساختمان های نیمه تمام زیادی به مرحله ی تکمیل رسید و پروژه های 50 درصدی هم رشد مناسبی داشت ضمن آنکه  شاهد تخصیص های مناسب و همین طور جذب حمایت خیرین در بخش های مختلف آموزش عالی کشور هم در بخش ساخت و ساز هم نرم افزاری بودیم.

به گزارش پایگاه خبری میلاد بابلسر و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر مجتبی صدیقی با ذکر مطلب فوق افزود: در حال حاضر 63 بنیاد خیرین در دانشگاه ها وجود دارد و در راس آن ها هم بنیاد مرکزی در وزارتخانه است که کمک های خیرین را درون دانشگاه ها سازماندهی می کند. ضمن اینکه یک اعتبار خاص برای حمایت از خیرین در این دو ساله در قانون بودجه پیش بینی شد که ما پروژه هایی که توسط خیرین در دست اجراست، به طور خاص 50 درصد آن را از اعتبارات دولتی بتوانیم کمک بگیریم و حل کنیم.

      دکتر صدیقی در ادامه اظهار داشت: ما هم توسعه ی کمی و هم توسعه ی کیفی می خواهیم. خوشبختانه به خیلی از این اهداف خود رسیده ایم. در زمینه رفاه دانشجویان خوابگاه های موجود را رتبه بندی کردیم. و توانستیم از رتبه ی 1 تا 5 سال 85 رتبه 5 خوابگاه را که پایین ترین بود ارتقاء بدهیم و در سال جاری ارتقاء خوابگاه های رتبه 4 را در دستور کارداریم که بیش از 200 خوابگاه رتبه ی 4 با کمک خود دانشگاه ها به رتبه های بالاتر برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.