پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

پایگاه خبری میلاد بابلسر

پایگاه خبری غرب مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی وزارت علوم

پیرو تفاهم نامه فی مابین وزارت علوم و سازمان امور اجتماعی کشور انجام شد:

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی وزارت علوم

پایگاه خبری میلاد بابلسر:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.

به گزارش " پایگاه خبری میلاد بابلسر " و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، یادداشت تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز سه شنبه 22 آبان ماه سال جاری به امضای دکتر غلامرضا غفاری، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران رسید.

 بر اساس این گزارش، این یادداشت تفاهم همکاری، پیرو تفاهم نامه فی مابین وزارت علوم و سازمان امور اجتماعی کشور  با تاکید بر موضوع میزبانی اولین جشنواره سراسری پایان نامه های آسیب های اجتماعی، در محل این وزارتخانه امضا شد.

 فراهم نمودن شرایط مناسب حهت برگزاری جشنواره، ارسال گزارش ماهانه از برنامه های اجرایی و مالی دبیرخانه اجرایی و به کارگیری تمام ظرفیت های موجود در دانشگاه مازندران از سوی دبیرخانه اجرایی و همچنین تامین هزینه های جشنواره براساس توافق و هماهنگی با سازمان ها و نهادهای مرتبط از سوی وزارت علوم از جمله بندهای این یادداشت تفاهم است.

 همچنین از اهداف این جشنواره می توان به شناسایی و جمع آوری پایان نامه های دانشجویی، فراهم سازی زمینه گفتگوی علمی بین صاحب نظران این حوزه، سوق دادن ظرفیت های علمی - پژوهشی دانشگاه های کشور به سمت انجام پژوهش های اجتماعی مورد نیاز جامعه و تقدیر از پژوهشگران برتر این حوزه اشاره کرد./ 970825

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.